„POSTMESAGER PLUS este un serviciu din portofoliul Poștei Române, care constă în distribuirea de trimiteri către anumite segmente de clienți, trimiteri cu greutatea maximă de 50 g, inclusiv, de tipul: ziare, cataloage, pliante, broșuri sau alte materiale publicitare, precum și de publicitate electorală sau marketing politic. Distribuirea de către Poșta Română a trimiterilor POSTMESAGER PLUS, constând în materiale publicitare cu caracter electoral sau de marketing politic, se realizează doar pe perioada derulării campaniei electorale” se arată în „precizare”.
Pe aceeași cale, Biroul Comunicare și Relații Publice al Poștei Române ne informează că, „în ceea ce privește conținutul de text și imaginea trimiterii, întreaga răspundere revine beneficiarului„.
Totodată, CNPR aduce la cunoștința clienților săi și a cititorilor noștri că PSD și Victor Ponta nu sunt singurii care solicitat și beneficiat de astfel de servicii. „Pentru campania electorală privind alegerile prezidențiale 2014, Poșta Română a primit solicitări similare – cărora le-a dat deja sau le va da curs în zilele următoare – din partea următorilor candidați: Monica Macovei – solicitare la nivelul administrației centrale, dar și la nivel local; Elena Udrea (PMP); Călin Popescu Tăriceanu – solicitare la nivel local”.
„Precizarea” amintește, în final, că „Poșta Română a încheiat astfel de contracte în toate campaniile electorale anterioare, cu majoritatea formațiunilor politice implicate”.